Baseball



Jag och danskorna: Anne, Sara & Emily


Baseball 
Go nationals!
Nu ska jag berätta lite om baseball för er där hemma i Sverige som inte har någon större koll...( hade inte jag innan denna match ialf) 
I USA går man på baseball för arr umgås inte för att kolla på matchen så mycket ;) Jag älskar baseball nu! inte dyrt att gå och kolla på heller, om man inte vill ha en bra plats för att faktist se matchen ;) Denna match fick vi biljetterna av Emily´s värdpappa som hade fått dem av sitt företag (vilket är vanligt) och man har ganska bra platser.

Date fakta: Man ska inte gå på date på baseball matcher då det inte är någon adrenalin rush över huvudtaget! 
För det är bevisat att om en kille/ tjej är under adrenalin rush under daten så tror hjärnan att man har känslor för den andra personen....
nu kommer väl grönan ha långa köer efter detta inlägg ;) 

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0