Fest



Hemma hos Katarina! (Längst till höger) 

Nå tankar om fest:
- Vissa säger man kan ha roligt utan alkohol...
Jag säger visst men oj vad kul man kan ha med sin vän alkohol.
Så jag tycker att det är som att frukt är godis...WHAT?!! 
Frukt kan vara gott men godis är alltid godis! 

Nästa sak om alkohol då:
- alkohol innehåller ett ämne som utlöser depritions känslor... Detta gör att vi dagen efter kan känna oss mer deppiga än vi skulle ha varit annars. Jag har insett att detta även gäller för saker vi gör. Dagen efter tänker vi shit varför gjorde jag så och så tänker man på det hela dagen och spelar upp scenen i huvet för att sedan må dåligt över det. 
Men detta är bara för att vårt depritions ämne är i kroppen , för dagen efter det så är det ju inte så farligt längre.


Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0