Kissies

Idag tänkte jag blogga om Kissie faktist. Hon började sin karriär med att spotta på andra men nu har hon bytt rikting den enda hon gör är att visa alla saker hon köper som hennes läsare aldrig kommer ha råd med. 
Men jag kanske ska göra samma sak. Jag har ju under senaste året köpt så sjukt mycket dyrare saker än henne dock inte för att jag är rik utan för att jag inte har någon kontroll på mina pengar här i USA och lite utav uttråkning :P haha
 Men senaste inlägget jag läste var om en "gammal" bh hon hade köpt på Viktorias secret.. hur många saker har inte jag därifrån  :P 
nej jag brukar ju ha ide torka ganska ofta så jag ska nog börja lägga upp mina gammla köp jag med :P bara för att.
Ni mina 10 glada läsare tar nog inte illa upp att jag lägger ut mitt shoppng beroende och erkänner att det är mycekt lättare att hålla i pengarna i Sverige.. inte vet jag varför men så är det! 
Nu är det 33dagar tills jag lämnar usa för ett litet tag och kommer hem till sverige och semestrar i Thailand. detta kostar ju så klart pengar så ingen utgång från och med nu säger jag!  :P... eller onödig shopping som inlägget handlade om ;) 

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0