Mamma och Millan!

På denna bild är min mamma och min hund Milano.
En av dem är en surig gammal kärring som älskar mig no matter what för lets face it hon måste!
Jag skypar med hnne varje dag nästan, dem gånger hon orkar ta sig till datan :P 
...Och sedan har vi min mamma som är hur gullig som helst ;) tihi 
På fotot är Milano på klipp bordet som mamma köpte så att det blir lättare att klippa hundrna.
jag saknar dessa två vädligt mycekt men om cirka en månad får jag se dem igen! 
Och då ska min mamma ha gjorde ögonlaser, läskigt! Min mamma har haft glasögon sedan hon var liten så det kommer bli jätte konstigt för henne att få vakna upp på morgonen och kunna se! inte behöva klapa på nattduksbordet för att hitta glasögonen! 

Puss på er! 


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0