Mvg i svenska

( hahah skrev detta inlägg 16 april 2008, men det låg i mitt utkast så tänkte nu publicerar jag det! 
jag var ju en bra bloggare ;) haha måste få tillbaka mojon) 

Dagen... har märkt att blogg-historin har kommit till kärrtorp, fast det nästan är ute nu...
Men jag önskar dem lycka till ;)

Dagen började på ett förfärligt sätt! Jag satte på Vakna med The voice och hör att gästen som var med i programet var Blondinbella! Vad gjorde hon där?
Jacob har ju redan berättat att han inte är det största fanet av blogg skrivaren.Men ändå står han där och låtsas som att han aldrig sagt nåt illa alls om människan.  Hur kan han bara stå där jag menar okej att han inte anföll henne men man ska ändå stå för sina åsikter och han kunde ju ha sågat henne lite men icke då...

Dagen fortsatte med att jag åkte en timme förtidigt till skolan eftersom jag inte ville komma försent :P
Jag vet lite tidigt kanske... Men jag fixade allt som skulle förberedas innan mitt Svenska tal :)

Men folk verkar ha problem med att man övar på ett tal.. Först var det en tant som jag inte ens känner som kommer fram och säger:
-Jasså du övar in i det sista ;)
(jag ler snällt)
Sedan är det Jessica som börjar as garva när jag övar.. det störde lite kanske  :P haha

Men men allt gick bra till sist både jag, Jessica och Fanni fick MVG idag.
(tänk på att jag går på extra svenska) :D

Liten förklaring från matte-provet
Okej, för er som inte var där.. Min mobil började ringa.
(Jag tänker snabbt! att Conny kanske tror att jag fuskar om jag tar upp mobilen.)
Så jag blir nervös och säger jag tänker inte stänga av den för jag fuskar verkligen inte!
Ingen fattar att jag fick panik och stille stånd i skallen utan tror att jag skulle sagt lika dant om jag fick tänka nån minut först.. aja det där lät knaz men så var det :D

Puss
Dagen´s blogg låt: Christina Aguilera - Beautiful

Trackback
RSS 2.0