This is me!


Om ni tittar på denna bild så ser jag ganska okej ut utan smink.. men ni ska veta att jag har visst smink på mig och det är därför den inte är förförlig :P 
tihi säg hej! 
 

Jag kan ju säga att för någon vecka sedan hängde katrin zytoierska ut Sats annonsen om en mullig tjej, hon räddade sig ganska bra med ett inlägg där hon skriver om uttrandefrihet och grejer. Katrin zytomierska har alltid varit ute efter att provicera folk och jag tycker att det är kul att läsa. och jag kan ju säga att om jag var en kändis bloggare skulle jag säkert ha gjort folk upprörda utan att ens mena det :P skrivit fel sak och vips så står man där :P förlåt! 
haha jag säger förlåt i förväg till den gången jag gör det och är kändis bloggare ;) 
Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0