815c till gamla stan

Bussen stannar helt plötsligt på bron vid gamla stans tbana. Jag tänker hmm.. har dem lagt till ett stopp? En kvinna ställer och säger att dem har ringt ambulans. En annan kvinna undrar om man får gå av, busschaffören öppnar dörrarna. Jag tvekar på om jag ska gå av eller stanna och se km dem behöver hjälp, men jag kan ju inget eller vid en livshotande situation känns det som jag kan mer. Nu sitter gubben där och har spytt tror jag han mumlar med dem runt om. Så han är ju alltså vaken. Då vet jag inte vad jag kan göra, vad jag skulle säga. Men ligger han med hjärt stopp då känner jag mig mer säker på vad jag ska göra är inte det konstigt. 
 Jag beslutat mig ialf för att gåav och frtsätta min dag som mindre märkvärdig. Jag tänker att jag måste fråga min lärare vad hon skulle ha gjirt, min lärare Anita hon verkar klok. 
Over and out xx 

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0