en häst kan inte galoppera baklänges

GOTT NYTT ÅR! 
Ja då påbörjar jag mitt 25:e år här på denna jord. 25... ja vem trodde att det skulle kännas så här att vara 25. Jag känner mig barnslig, som att jag inte är så vuxen som jag trodde att jag skulle vara vid 25. Men det är väl bra på sitt sätt, folk säger ju att man ska låta bli att växa upp och jag tror jag skulle sakna att vara barnlig :p 

Men åter till det nya året, ny start, ny livsstil. Jag ska bli fitt och nyttig :) och jag vet ju hur man gör eftersom jag har gjort det så många gånger i mitt liv... typ varannan måndag ;) 
Men än så länge har jag som 25åring inte ätit chips eller godis.DUKTIGT! Jag tänker kunde E sluta röka då kan jag faan bli nyttig och hålla mig till det! 
 Over and out xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0