För 3 år sen...

Idag såg jag en gammal klasskompis blogginlägg på Facebook och tänkte " hmm... undra om min blogg finns kvar". Och titta det gjorde den! Jag inser nu att vissa inlägg är lite speciella då att säga och funderade över att radera dem, men kom fram till att alla har ett förflutet och att alla kan förändras så att radera något från det förflutna är inte nödvändigt. Jag har ändå inte tänkt att någon ska läsa denna blogg utan om jag nu lyckas börja skriva igen så är det mest för mig och att jag vill öva mig på att skriva på det svenska språket, ja jag är helt svensk men svenskan har alltid varit svår för mig ialf.
Så vi får se vad detta blir av.
Xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0